reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Frolkovič

Peter Frolkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  83
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Matematik na Slovensku po 12 rokoch v cudzine. Do roku 2008 písal na tomto blogu vážne o veciach tak, že nebolo jasné, či to myslí vážne. Chcel záujem vzbudiť, nie uspokojiť. Zoznam autorových rubrík:  MuzikaInternetFotoletoFilmyOstatnéKaliforniaNávratNezaradené

reklama

Internet

Ako som sa naučil resetovať svoj digitálny fotoaparát

Peter Frolkovič

Ako som sa naučil resetovať svoj digitálny fotoaparát

Potrebujete reštartovať svoj digitálny fotoaparát a márne na ňom hľadáte tri malé klávesy s nápisom CTRL, ALT a DEL? V tom prípade čítajte ďalej. Možno to čo mne pomohlo s aparátom Sony DSC-S40, pomôže i vám. Alebo sa aspoň poučíte ...

  • 30. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 632x
  • 8
Jedeň deň v živote matematika

Peter Frolkovič

Jedeň deň v živote matematika

Dnes ráno som z domu vyrazil autom do roboty o dosť skoršie ako inokedy. Nie žeby sa mi nechcelo spať, ale včera som jednoducho nestihol dokončiť prípravu na dnešnú prednášku a chcel som si ešte pred jej začiatkom vyjasniť pár nezodpovedaných otázok. Na chodbe inštitútu bolo ticho. Prišiel som dnes na druhé poschodie budovy IWR v Heidelbergu ako prvý. A zrazu sa do toho mŕtvolného ticha ozvala škaredá nadávka. Na moje veľké prekvapenie dokonca po slovensky.

  • 25. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 093x
  • 32
Všetko najlepšie k narodeninám od BirthdayAlarm

Peter Frolkovič

Všetko najlepšie k narodeninám od BirthdayAlarm

Dostal som e-mail od veľmi dobrého priateľa, v ktorom mi krátko zaželal všetko najlepšie k mojim dnešným narodeninám. Musím sa priznať, že mi to vyslovene dobre padlo a rozjasnilo mi tento usnežený deň v Heidelbergu. Ani trochu mi pritom nevadilo, že mám narodeniny až o tri mesiace.

  • 2. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 269x
  • 9
762 nevyžiadaných e-mailov za mesiac - je to málo?

Peter Frolkovič

762 nevyžiadaných e-mailov za mesiac - je to málo?

Počet nevyžiadaných e-mailov v mojej elektronickej schránke sa stabilizoval. Jeden mesiac som odolával pokušeniu ich priebežne kontrolovať a následne mazať, odteraz sa mi spamy staršie ako 30 dní budú mazať automaticky. Hm, niečo staré sa vymaže, niečo nové pribudne. Aspoň budem mať prehľad o tom, koľko spamov mi chodí za mesiac. Hoci teraz neviem - 762 spamov za 30 dní, je to málo či veľa?

  • 24. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 178x
  • 23
Chcete vytĺcť peniaze z Wikipédie? Pridajte sa!

Peter Frolkovič

Chcete vytĺcť peniaze z Wikipédie? Pridajte sa!

O Wikipédii by sa dalo písať veľa a zaujímavo. Nechcem v tomto článku ani jedno ani druhé. Skôr by som rád dnes len nežne zaspomínal, aká bola Wikipédia ešte včera nevinná. Lebo zajtra už taká byť nemusí.

  • 15. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 999x
  • 23
reklama
Môj návod ako vyhrať v Lotto

Peter Frolkovič

Môj návod ako vyhrať v Lotto

Aj keby na Silvestra klince padali, nijako to neovplyvní fakt, že v jackpote nemeckého Lotto pôjde v ten deň o 20 miliónov eur. Keď som ten plagát pri šoférovaní zbadal, spomenul som si, že už nejaký čas mám v hlave jasnú predstavu o tom, ako zrealizovať svoju osobnú výhru v tejto hre o šťastie. Niet lepšej chvíle, kedy sa s ňou s vami podeliť, ako tejto.

  • 12. dec 2005
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 148 792x
  • 28
Addendum: Ako som klikol tam, kde by ste klikať nemali

Peter Frolkovič

Addendum: Ako som klikol tam, kde by ste klikať nemali

Keď som nedávno popísal svoje skúsenosti s čoraz dokonalejšími metódami lákania neskúsených užívateľov internetu na falošné stránky, nečakal som, že po tak krátkej dobe nadobudnú ich metódy stav dokonalosti. Môj poštový priečinok ma toto ráno vyviedol z omylu. O tomto omyle, ale nielen o ňom, je môj príspevok.

  • 30. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 830x
  • 10
Ako som klikol tam, kde by ste klikať nemali

Peter Frolkovič

Ako som klikol tam, kde by ste klikať nemali

Nemám rád tendenčné správy o strašidelných nástrahách, ktoré číhajú na neskúseného užívateľa internetu. Veľmi často sú nadsadené a chýba im vysvetľujúca informácia. O mojej poslednej skúsenosti s priam dokonalými metódami nachytať ma ako rybu na háčik, vám však predsa napíšem z laického pohľadu. Aj keď ma tí, čo tomu rozumejú, teda tí, čo začínajú diskusie vetou: Nemám rád, keď niekto píše o tom, čomu nerozumie, asi obvinia zo šírenia paniky ...

  • 2. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 059x
  • 11
Špeciálny rabat od SkyEurope

Peter Frolkovič

Špeciálny rabat od SkyEurope

Náhodou som pri návšteve stránok leteckej spoločnosti SkyEurope narazil na perfektný rabat, ktorý ponúkajú navyše ku svojim lacným letenkám do celej Európy. Keďže firma sa ním nechváli, pochválim ju ja.

  • 5. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 883x
  • 30
Ako sme kúpili novú tlačiareň III.

Peter Frolkovič

Ako sme kúpili novú tlačiareň III.

Konečne je všetko s titulkom tohto článku v poriadku, nová tlačiareň sa už udomácnila na mojom pracovnom stole. Teraz mám celkom iný problém - ako spraviť tento príspevok napínavý?

  • 11. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 100x
  • 6
reklama
Ako sme kúpili novú tlačiareň II.

Peter Frolkovič

Ako sme kúpili novú tlačiareň II.

S tým nadpisom (podobne ako v prvej časti) to znova nie je úplne v poriadku, ale už sa to lepší. K jeho zneniu nemožno mať výhrady jedine ak by sa za kúpu považoval fakt, že sme za tovar zaplatili, ale ešte ho nevlastníme.

  • 2. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 937x
  • 12
Ako sme kúpili novú tlačiareň I.

Peter Frolkovič

Ako sme kúpili novú tlačiareň I.

Priznám sa hneď na začiatku, titulok tohto príspevku je zavádzajúci. Niekto by povedal, že priamo klame. Tlačiareň sme totiž ešte nekúpili. Príbehy však treba začať rozprávať vždy pekne od začiatku, aby neunikli súvislosti. A príbeh o tom, ako sme kúpili novú tlačiareň začal tento víkend.

  • 22. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 338x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu